Kolportaż wartości

K – Kolportaż wartości

W biznesie niezwykle ważne jest zaufanie. Klienci lubią mieć przewidywalnego partnera.W związku z tym precyzyjnie zaplanuj cały proces logistyki. Od przyjęcia zamówienia, przez jego realizację, a nawet obsługę posprzedażową.

 

Zacznij od wyboru sposobu sprzedaży, zdecyduj się na jeden model lub skorzystaj z różnych rozwiązań tworząc własny system. masz do dyspozycji m.in. sklep stacjonarny, sklep internetowy, sklepy partnerskie, hurtownie, sieci handlowe, preselling, telemarketing, pre-order, franczyza/licencje itd.

 

Kolejny etap to magazyny i dystrybucja, czyli gdzie będzie przechowywany towar i w jaki sposób dostarczysz go do klienta. To tutaj tkwi największy potencjał oszczędnościowy. Kiedy mądrze zaplanujesz system zamawiania, magazynowania i dostarczania towarów, zaoszczędzisz majątek.

 

Klienci lubią być informowani o kolejnych krokach. W tej części układanki sprawdź, czy Twoja firma dobrze obsługuje klientów w części związanej z dostawami. Jak wyglądają terminy i sposoby dostaw oraz realizacji umów. Czy jest coś do poprawy?

 

To newralgiczny element, który omawiam podczas Konsultacji firmowych, a który często umyka moim rozmówcom. Klienci odchodzą, a oni nie wiedzą dlaczego. Handlowcy natomiast zawsze tłumaczą to ceną, co jest nieprawdą. Klienci odchodzą, ponieważ są niewłaściwie obsługiwani.

Polecane ogłoszenia