Smartboard Monitor Interaktywny Smart Mx286 86″ 0

19500,00

Description

Opis produktu Monitor interaktywny SMART MX286 Podstawowy monitor o przekątnej 86 cali. Stworzony specjalnie do wykorzystania w szkołach. Doskonały do wykorzystania z dołączonym oprogramowaniem lub jako urządzenie autonomiczne. Model SBID-MX286 Podstawowe parametry 86 cali4KRozszerzone funkcje autonomiczneSMART Learning Suite Wielkość ekranu przekątna 86 cali Proporcje monitora 16:9. Waga 80 kg Jasność 350 cd/m2 Rozdzielczość 4K UHD Kontrast 1.600:1 Kąt widzenia 178 stopni Czas reakcji matrycy maksimum 8 ms Matryca LCD z podświetleniem LED Wbudowane głośniki o łącznej mocy 10W Wbudowany komputer IQsystem operacyjny Android,gniazda: HDMI 1.4 out, USB 3.0 Type-A (×2), RJ45,komunikacja bezprzewodowa: Bluetooth 4.1, WiFi 02.11A/B/G/N/Ac Funkcje autonomiczne (praca bez podłączonego komputera). Przeglądarka internetowa, tryb whiteboard wraz z współdzieleniem notatek w trybie rzeczywistym (edycja notatek również przez podłączonych uczestników przez np. smartfony lub komputery), udostępnianie ekranu urządzenia przenośnego lub komputera, odtwarzacz treści interaktywnych (możliwość wysyłania wykonanych w dołączonym oprogramowaniu interaktywnym lekcji na wbudowany komputer po przez sieć). Technologia– dotykowa podczerwień – IR Komunikacja monitora z zewnętrznym komputerem USB Mocowanie monitora system VESA Gniazda podłączeniowe monitora Wejścia: VGA x 1, HDMI x3, USB typ Bx2, USB typ A x 4, stereo audio miniJack x 1, RS232 x 1.Wyjścia: HDMI x 1, S/PDIF x 1 ,stereo audio miniJack x 1. Standardowy pobór mocy 265W w czasie pracy Gwarancja producenta 3 lataMożliwość przedłużenia gwarancji. Obsługa monitora Za pomocą załączonych pisaków lub za pomocą palca.Na obudowie miejsce na odłożenie pisaków poniżej matrycy – pisaki utrzymywane magnetycznie. Dołączane akcesoria 2 pisaki, uchwyt ścienny, kabel zasilający, pilot Obsługa jednoczesnych dotknięć 10 Rozpoznawane gesty wielodotyku dotknięcie obiektu w dwóch punktach i obracanie punktów dotyku wokół środka – obracanie obiektu, dotknięcie obiektu w dwóch punktach i oddalanie lub przybliżanie punktów dotyku – zwiększanie i zmniejszanie obiektu. Dołączane oprogramowanie interaktywne SMART Learning Suit zawierające m.in. SMART Notebook.Dostęp do ponad 600 lekcji wykonanych w tej aplikacji na stronie tablice.net.pl

spinacz do papieru, karta a4 wymiary, bardzo wąski regał, wyprawka niemowlaka, regał szerokość 70 cm, diamant pl, do holandii, panele podłogowe na balkon, jakie ołówki do szkicowania, sklep z artykułami szkolnymi, platinium, toaletka damska z lustrem, stolik kawowy biały okrągły jysk, słoik duży, wniosek o urlop druk, regał zielony, krzesło składane na balkon, wieszaki na ubrania do szafy

yyyyy